Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen


We krijgen regelmatig vragen. De antwoorden op de vragen die het meest gesteld worden vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik bestellen?
U plaatst bestellingen via onze webwinkel. Komt u er niet uit dan mag u ons altijd bellen (via telefoonnummer 085 7606 999.)

Wat zijn de openingstijden?
In onze webwinkel plaatst u 24 uur per dag, 7 dagen per week uw bestellingen.

Onze winkel (showroom) is geopend op:
maandag t/m vrijdag: 8:00 - 17:00 uur
Op zaterdag zijn wij niet geopend voor verkoop. Wij bieden u wel gelegenhied tot afhalen van 08:00 uur tot 13:00.  LET OP:  u kunt alleen afhalen nadat de order vrijdag is geplaatst en betaald. Wij leggen deze dan voor u klaar. 

De klantenservice is telefonisch bereikbaar op:
maandag t/m vrijdag: 8:00 - 17:00 uur
Op zaterdag zijn wij gesloten. U kunt eventueel een bericht inspreken, dan bellen wij u de eerstvolgende werkdag terug.

Wat zijn de verzendkosten?
Uw verzendkosten kunt u zien na het bestellen van een product maar voordat u af kan rekenen zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

Bezorgt TracPartz ook buiten Nederland.
Ja, wij verzenden wereldwijd. Er worden er wel extra verzendkosten in rekening gebracht. Op de bestelpagina krijgt u te zien wat de verzendkosten zijn voor uw adres buiten Nederland.

Wat zijn de betalingsmethoden bij TracPartz?
Op TracPartz kunt u op verschillende manieren betalen:

iDeal
Bancontact/Mister Cash
Vooruitbetaling per bank
PayPal (ook PayPal Express)
Creditcard
In onze fysieke winkel heeft u de mogelijkheid tot pinnen, contant of met creditcard betalen.

Wat is de levertijd?
Als we uw bestelling en betaling voor 15:00 uur ontvangen, wordt uw bestelling in de meeste gevallen binnen 1 werkdag bezorgd op afleveradressen in Nederland en België. We houden u via e-mail op de hoogte van de levering. Bestelt u na 15:00 uur of in het weekend, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verstuurd. Check ook onze bestel informatie.

Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?
We versturen uw pakket wereldwijd naar het adres dat u opgeeft bij uw bestelling. Tijdens het bestelproces kunt u een ander afleveradres opgeven.

Is telefonisch bestellen mogelijk?
Ja hoor, dat is geen enkel probleem. Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 085 7606 999.

Wat zijn de algemene voorwaarden?
U vindt onze algemene voorwaarden op de site. In onze vestiging kunt u deze ook inzien.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?
Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag per e-mail aan onze klantenservice of bel ons tijdens openingstijden op 085 7606 999. We beantwoorden uw vragen graag.